V naší dětské skupině vytváříme láskyplné a podnětné prostředí, kde se děti mohou rozvíjet, objevovat svět kolem sebe a navazovat první přátelství. Věříme, že každé dítě je jedinečné, a proto klademe důraz na individuální přístup, který respektuje potřeby i tempo každého z nich. Snažíme se podporovat přirozenou zvídavost, tvořivost a radost z učení formou her a aktivit, které děti baví. Staráme se o to, aby se u nás děti cítily bezpečně, spokojeně a mohly růst ve zdravém a inspirativním prostředí.

Tatiana

       Přináší do dětské skupiny jedinečnou kombinaci odbornosti a lidskosti, díky svému pestrému vzdělání a bohatým zkušenostem. Vystudovala gymnázium s rozšířenou výukou matematiky, což jí dodalo logické myšlení a systematický přístup. Je také kvalifikovanou všeobecnou zdravotní sestrou, díky čemuž má hluboké porozumění pro zdravotní potřeby dětí. Absolvovala jazykovou školu s právem státní jazykové zkoušky hlavního města Prahy, a své vzdělání dále rozšířila na Karlově univerzitě, kde vystudovala český jazyk a literaturu. 
       Vystudovala také předškolní a mimoškolní pedagogiku, která jí umožňuje přistupovat ke každému dítěti s respektem a podporovat jeho rozvoj. Neustále rozšiřuje své znalosti a dovednosti – absolvovala řadu seminářů a kurzů, například metodika cvičení dětské jógy, Montessori pro nejmenší a kurz první pomoci pro děti atd.. 
   Její nadšení pro práci s dětmi, individuální přístup a široké spektrum znalostí z ní dělají neocenitelnou součást dětské skupiny, která dětem poskytuje nejen výchovu, ale i láskyplnou péči.

Rob.

      ​ Je dynamický a nadšený pedagog, který se věnuje dětem s maximálním nasazením a empatií. Vystudoval předškolní a mimoškolní pedagogiku, což mu umožňuje přistupovat k dětem s porozuměním jejich individuálním potřebám a podporovat jejich osobní růst. Svou kvalifikaci dále rozšiřuje řadou odborných seminářů a kurzů. Mezi ně patří například Montessori pro nejmenší, kurz první pomoci pro děti atd., což zajišťuje, že je připraven poskytnout dětem nejen kvalitní vzdělání, ale i péči o jejich zdraví a pohodu.       Jeho přátelský a pozitivní přístup vytváří ve třídě bezpečné a inspirující prostředí, ve kterém se děti mohou rozvíjet s radostí a sebevědomím.